Gönderen Saat: 06:54 3 Yorum


Lisans:Ücretsiz
Boyut:10MB
Dil:Türkçe
Kısıtlama:Yok
Üretici:
Güncelleme Tarihi:
Ekleyen:Muhammed
İşletim Sistemi:Windows (Tümü)
İndir
Virüs taramasından geçirilmiştir Virüs taramasından geçirildi
















Minecraft'ın hata düzeltme ağırlıklı yeni sürümü 1.8.3 çıktı. Önceki sürümlere göre daha 
performanslı çalışan bu sürümde, bir çok optimizasyon iyileştirmesi var. Artık Minecraft'ı daha iyi bir şekilde oynayabilirsiniz. Minecraft 1.8.3'ü aşağıdan tamamen ücretsiz bir şekilde indirebilir, multiplayer (çoklu oyuncu) desteği sayesinde arkadaşlarınızla keyifli dakikalar geçirebilirsiniz.

Programi Nasil Indirecegini Bilmiyormusun ?

Bizi Takip Edin! .

Sonraki
« Prev Post
Önceki Konu
Sonraki Konu »

3 yorum

Sevdiyseniz ne mutlu bana :))

benindirdim 1-2 hafta oynadım sonra minecraftı açıyorum minecraft yazısı çıkor sonra gidior ve kapaınor minecraft açıılmıyor yardım ?